גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך, שתהייה לך שנה טובה עם הרבה חידושים ומתכונים חדשים שאנחנו נהנים מהם כל השנה . Reply
פירגה יקירה מאחלת לך מעומק לבי גמר חתימה טובה וצום קל ושתהיה לך שנה נהדרת רק בשורות טובות דלידה. Reply
שנה טובה וגמר חתימה טובה לך ולכל משפחתך. מהריביירה הצרפתית. (גם כאן אני עוקבת אחרי מתכונייך הנפלאים). Reply
שתהיה לך ולבני ביתך שנה מדהימה בריאות ונחת מכל יוצאי חלציך. את כל תבשילי ר"ה וחלק מתבשילי עריו"כ השתמשתי במתכוניך המדהימים אז שוב תודה בשמי ובשם בני משפחתי את 10!! Reply
אסתי,נפלא שאימצת את המתכונים שלי לארוחות החג שלכם. אני מאחלת לך שיבורכו ידייך ושכל מה שתכיני יצא טעים ונפלא . סוף שובע נעים והמשך טעים ביחד. Reply
שנה טובה גם לך חתימה טובה,את ממש מתוקה כול הכבוד לך,שדואגת לברך אותנו .תודה על המתכונים שאת דואגת לשלוח לנו.כול טוב לך ולמשפחתך :lol: :lol: Reply
בס"ד לפיגוש היקרה שנה טובה גמר חתימה טובה שנה של שפע מתכונים מוצלחים שנה שתיראי רק טוב ונחת מהכול רק בריאות איכות ימים ותמיד עם חיוך על הפנים :P Reply
גמר חתימה טובה!!!!!!!!!!!
וצום קל.
גמר חתימה טובה גם לך אתי.
גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך, שתהייה לך שנה טובה עם הרבה חידושים ומתכונים חדשים שאנחנו נהנים מהם כל השנה .
רותי,המשך טעים ונפלא ביחד גם לשנה החדשה.
גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך
נ,גמר חתימה טובה.
פירגה יקירה מאחלת לך מעומק לבי גמר חתימה טובה וצום קל ושתהיה לך שנה נהדרת רק בשורות טובות דלידה.
דלידה,גמר חתימה טובה והמשך טעים ביחד.
שנה טובה גמר חתימה טובה לך ולבניי משפחתך :lol:
גלית,גמר חתימה טובה לכולכם.
שנה טעימה ומגוונת פירגה

שנה טובה ומגוונת גם לך ברבורית.
פירגה יקרה גם לך שנה טובה .בריאות ושמחה. גמר חתימה טובה.
שנה שלווה וטובה.
גם לך פירגה יקרה !
כך גם לך ולשלך, תודה מקרב לב, שתהא שנת בשורות טובות ובריאות טובה……. :cool:
שנה טובה וגמר חתימה טובה לך ולכל משפחתך.
מהריביירה הצרפתית. (גם כאן אני עוקבת אחרי מתכונייך הנפלאים).
מירי,תמשיכי לעקוב מרחוק. המרחק לא משנה לנו כלום. העיקר שנהיה ביחד.
שנה נפלאה לכם.
שנה טובה וגמר חתימה טובה לך ולכל משפחתך

ברטה,שנה טובה ושלווה.
שתהיה לך ולבני ביתך שנה מדהימה בריאות ונחת מכל יוצאי חלציך.
את כל תבשילי ר"ה וחלק מתבשילי עריו"כ השתמשתי במתכוניך המדהימים אז שוב תודה בשמי ובשם בני משפחתי את 10!!

אסתי,נפלא שאימצת את המתכונים שלי לארוחות החג שלכם. אני מאחלת לך שיבורכו ידייך ושכל מה שתכיני יצא טעים ונפלא .
סוף שובע נעים והמשך טעים ביחד.
שנה טובה גם לך חתימה טובה,את ממש מתוקה כול הכבוד לך,שדואגת לברך אותנו .תודה על המתכונים
שאת דואגת לשלוח לנו.כול טוב לך ולמשפחתך :lol: :lol:
דיצה,לבריאות ובאהבה גדולה.
המשך טעים ביחד.
שנה טובה וחתימה טובה לך ולכל משפחתך . שתזכי תמיד להעשיר במתכוניך .
יפית,
שנה טובה וגמר חתימה טובה.
חתימה טובה שנה טובה בריאה ומבורכת – ותודה תודה כייפ לקבל ממך כל בוקר מתכון.
לאה,
המשך טעים ושנה מבורכת לכולנו.
בס"ד
לפיגוש היקרה
שנה טובה גמר חתימה טובה
שנה של שפע מתכונים מוצלחים
שנה שתיראי רק טוב ונחת מהכול
רק בריאות איכות ימים ותמיד עם חיוך על הפנים :P
ליאורה,גמר חתימה טובה לכולכם.
חיבוק לשנה נפלאה.
פירגה היקרה
גמר חתימה טובה ושנה מתוקה
שנה של מתכונים מוצלחים באתרך
וכל שתבקשי לו יהי
עופרה יקרה
גמר חתימה טובה ושנה נפלאה להמשך טעים ביחד.
חיבוק.
חג שמח ושנה טובה פירגה יקרה.
הייתה לי שנה טעימה טעימה בזכותך
אלה,נפלא.
שימשיך כך גם בעתיד. באהבה.
גמר חתימה טובה!!! שנה טובה וטעימה וחג סוכות שמח :lol:
בקי,סוכות שמח וטעים.